Make it count

Lovar du att vara ärlig? Nej

Du heter: Roya

Smeknamn: Roys, Rolls Royce, Roypoy, Roii..
Låt som när du är ledsen sörjer till? Olika beroende på vad jag sörjer

Beroende av? Choklad, datorn. Bekräftelse, tyvärr.

Vad behöver du mest just nu? Kunskap

Vad tror folk om dig? Hört att man tror att jag är en bitch

Stämmer det? Inte enligt mig

Vad får du oftast komplimanger för? Hm..ögonen, sminket, håret och dansen.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag är dålig på att impa.

Hur imponerar man på dig? Klura ut mina tankar

Brukar du skratta för dig själv? För ofta haha

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Vad pluggar du bre?" - Sam
Var bor du? Sthlm

Trivs du där? Ja..

Äger du några converse? Ja
Sprit, cider, vin eller öl? Öl.
Vad har du för mobil? Nokia, Sony Ericsson

Nästa mål i ditt liv? Ta mig igenom den här dagen haha!

Hur svarar du i mobilen? "Hallå?" Eller "Ja?"

Vem ringde du senast? Sam

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Det är lite privat
Antal timmar sömn inatt? 3 h

Sov du ensam? Nej

Brukar du komma i tid? Ja, hatar att komma försent

När mår du bra? När jag är med Emilia, Sam, Kiran eller Mamma.

När blev du fotad senast? Ööööh.. vet inte.

Hur känner du dig nu? Trött men inte sovtrött.

Vanligaste färg på dina kläder? Svart

Vad tycker du om fötter? Öhm, jag brukar inte tänka på det.. Dom är väl, okej?

Vad saknar du? Min dator

Favorit dryck på morgonen? Apelsinjuice

När brukar du oftast gå och lägga dig? ...02:00-03:00

Är du blyg? Ja

Sysslar du med någon idrott? Nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaa.. snarare att man blir väldigt intresserad. Inte kär.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Slå sönder någon

Är du nöjd med ditt liv? Inte än

Vad är det värsta du vet? Känna mig lurad, blåst.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Varierar mycket.

Vad längtar du till? 18e december

Har du bra vänner och äkta vänskap? Utan tvekan

Vad är det finaste du fått? Hm.. Så mycket. Folks tillit antar jag.

Om fem månader? Hoppas jag på bättre tider.

Om ett år? Hoppas jag på bättre tider.

Du samlar på? Twiligt saker. Coola t-shirtar

Vem ringer du när du är ledsen? Usch ingen.

Har du strumpor på dig nu? Yes

Är det okej att gråta? Ja

När grät du senast? Öhm.. idag när jag kollade på en film på Psykologi lektionen.

Bär du glasögon eller linser? Inget av dom.

Har du piercing? Tungan, underläppen och öronen

Vill du gifta dig? Nej inte depending on hur jag känner idag.

Vill du ha barn? Någon dag.

Är du bra på att laga mat? Bättre än jag tror

Är du flygrädd? Nej

Hur vig är du? Lagom

Vilken är din favoritglass? Mjukglass från såna där korvkiosker med chokladströssel

Tror du på ett liv efter döden? Nah

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja

Vilken ögonfärg har du: Mörkbruna eller "svarta" enligt andra.

Röker du? Nope

Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker varannan dag, infektion i magen atm.
Vad är det viktigaste i livet? Oj.. Make it count.


Kommentarer
Postat av: Relevance

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-04-30 @ 11:16:43
URL: http://relevance.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0