Mina (medvetna) negativa sidor

  1. Jag är så sjukt avundsjuk av mig
  2. Jag blir lätt svartsjuk om jag är minsta intresserad av en kille/tjej
  3. Jag har jättesvårt för att vara glad för någon annans skull
  4. Jag har svårt för att släppa saker
  5. Jag hoppas för mycket
  6. Jag förväntar mig för mycket
  7. Jag ger upp direkt, för ofta
  8. Jag hatar att misslyckas, så jag försöker inte ens
  9. Jag har humörsvängningar
  10. Jag har telefon-fobi, hatar att tala i telefon
  11. Jag kan sällan konfrontera folk
  12. Jag vet inte hur man flirtar
  13. Jag är väldigt cynisk
  14. Jag klagar extremt mycket
  15. Jag ljuger nog för alla jag känner, minst en gång
  16. Jag älskar att snacka skit
  17. Jag klarar inte av siffror
  18. Jag gråter när jag blir frustrerad
  19. Jag gråter när jag blir arg
  20. Jag gråter så fort jag känner av lycka av höga grader
  21. Jag har onödigt svårt för att lita på folk
  22. Jag klarar inte av förhållanden
  23. Jag tröttnar på pojk/flickvänner efter ungefär en månad
  24. Jag har bara blivit förälskad en gång och det failade
  25. Jag har ofta beslutångest
  26. Jag är extremt rädd av mig, feg
  27. Jag vågar aldrig göra saker bara för sakens skull
  28. Jag tänker för långt och pessimistiskt
  29. Jag kan inte laga mat
  30. Jag vet inte hur man tar hand om en man älskar
  31. Jag är dålig på att ta initiativ
  32. Jag är otålig som inåthelvete
  33. Jag svär för mycket
  34. Jag håller mig aldrig till mina löften jag lovar mig själv
  35. Jag älskar att göra andra svartsjuka
  36. Jag överanalyserar folk och världen
  37. Jag älskar att tänka på saker som får mig att gråta
  38. Jag älskar att lida
  39. Jag gör den här listan.


Pic Credit | Roya


Kommentarer
Postat av: Andrea

ja det är riktigt dåligt att du gör den här listan! Roya, du måste tänka positivt. Kan du inte ta och skriva en lista med alla dina positiva sidor istället? tycker absolut att du ska göra det. Och glöm aldrig bort: du är jättevacker! <3

2010-12-20 @ 16:45:59
URL: http://prettyobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0