Hej, mitt namn är Roya

Vilken årstid tycker du bäst om?
Hösten

Brukar du sjunga i duschen?
Varje gång.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Hm. Nej.

Tänker du mycket på ditt utseende?
För mycket tyvärr.

Vad får dig att slappna av?
Vara fysiskt ensam.

Är du mörkrädd?
Trivs i mörker så nej.

Tycker du matte är svårt?
Matte är så pass svårt för mig att det lämnar mig deprimerad efter varje lektion.

På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Personer i min närhet tyvärr. På den här bloggen.

Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Ful fråga. Dom är flera.

Vill du gifta dig?
Tror inte på giftermål just nu.

Är du bra på att laga mat?
Verkligen, verkligen inte.

Vilken musikstil tycker du bäst om?
Går inte att peka ut en stil.

Vilka språk kan du?
Urdu, engelska, svenska, balochiska, lite tyska, minimalt lite spanska, förstår lite persiska.

Tror du på ett liv efter döden?
Inte direkt.

Vad har du för personlighet?
Oj. Kan någon annan bättre än jag.

Tror du på livslång kärlek?
Nej.

Är du beroende av något?
Twilight. Vissa personer. Twilight igen. Sötsaker. Och juste, Twilight.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0