Hej, mitt namn är Roya

Jag kan stå i flera långa minuter och pilla på mitt ansikte framför spegeln. Jag kan inte dricka vatten i koppar. Jag hatar lukten av ketchup. Jag saknar min gamla kompis Kenny. Jag avskyr rädisor. Jag gillar gurka med salt på. Jag kan glömma alla bekymmer bara jag får i mig choklad. Jag saknar Kiran. Jag har haft extrem ticks. Jag har svårt för att låta bli att pilla i mitt hår. Jag kan ändra på mig väldigt mycket för en annans skull. Jag har ett behov av att tillfredsställa andra. Jag hatar att såra folk. Jag ger upp sjukt snabbt. Jag hatar vingummi-godisarna. Jag har spelat WoW. Jag har sett Simple Plan. Jag har en Edward Cullen-nyckelring. Jag väntar på att en viss person ska landa i Sverige just nu. Jag älskar bilresor. Jag älskar att vara ensam på en buss med bra musik i hörlurarna. Jag grät när min kanin Casper dog. Jag fyller år den 21a juni. Jag trivs sällan i sällskap med killar. Jag kallpratar alltid när jag är på tåget med en bekant efter en fest. Jag älskar deeptalking med vänner. Jag hatar analoga klockor. Jag kunde allt ALLT om Tokio Hotel för tre år sen. Jag är rädd för iranier. Jag önskar att ni läsare förstod urdu. Jag älskar att läsa. Jag hatar hur påverkad jag blir av filmer och böcker. Jag anser att jag har fina ögonbryn.

Hej, mitt namn är Roya.
Jag är inte fysiskt aggressiv.


Pic Credit | Roya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0