K.Y

Fan som jag älskade dig,
fan i helvete som jag älskade dig.

Jag grät som om någon hade dött,
jag grät så att det lät högt och tydligt att jag var sönderslagen inombords,
ansiktet tryckt i din famn

När du gav mig ringen,
fy helvete så det sved

Fan som jag älskade dig,
jag har aldrig älskat någon så mycket.

Du är och förblir min one true love.

Jag må hata det du gjort mot mig,
jag må tycka att du kan brinna i helvetet.

Men jag kan inte låta bli att fortfarande se det som att jag inte föder någon annans barn än dina,
jag kan inte se det som att jag bär någon annans ring än din,
jag kan inte se det som att jag skulle bo med någon annan än du.

Trots allt skit du gjorde,
trots alla tårar du causade

jag kan inte låta bli att behålla en liten plats i mitt hjärta,
orört,
bara ditt.

K.Y


Pic Credit | Gammal bild, Roya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0