The perfect guy for me

  1. Han ska vara den finaste
  2. Han ska vara den som alla trånar efter
  3. Han ska vara den smartaste
  4. Han ska ha svar på alla mina frågor
  5. Han ska veta att jag menar "ja" när jag säger "nej" och vice versa
  6. Han ska förstå vad som gör mig ledsen
  7. Han ska förstå vad som gör mig glad
  8. Han ska vara stark
  9. Han ska vara omtänksam
  10. Han ska dyrka mig
  11. Han ska kunna skämma bort mig
  12. Han ska vilja göra allt för att hålla mig lycklig
  13. Han ska inte vilja ha någon annan än mig
  14. Han ska bara se på mig när jag befinner mig i närheten
  15. Han ska ha en ljuvlig röst
  16. Han ska lukta gott
  17. Han ska vara den som sköljer bort alla mina bekymmer
  18. Han ska aldrig lyfta sin röst gentemot mig
  19. Han ska aldrig ta ut sin irritation som är ämnad för annan, på mig
  20. Han ska aldrig låta mig tröttna
  21. Han ska se till att jag glömmer vad alla andra människor gjort mot mig...


Han ska vara perfekt,
han ska vara den där killen jag drömmer om varje natt.

Han ska vara den som inte finns i våran värld.


Kommentarer
Postat av: anonym.

Men vad roligt.

2010-09-24 @ 19:46:12
Postat av: Roya

2010-09-25 @ 03:28:07
URL: http://twilightmovie.blogg.se/
Postat av: Roya

Eller hur?

2010-09-25 @ 03:28:13
URL: http://twilightmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0