Drömdrömdröm

Jag skulle vilja detta:

Get a job,
tjäna ihop massvis med pengar,
umgås lagom mycket med vänner,
spendera resterande tid på att skriva,
plugga lite,
samla mer pengar,
sedan resa iväg till USA,
njuta njuta njuta,
komma tillbaka,
samla mer pengar,
flytta,
settle down,
hitta en hunduppfödare,
samla pengar,
köpa en siberian...drömdröm,
bo med en underbart vacker hundvalp,
skriva på min bok,
uppfostra hunden,
hälsa på min familj då och då,
fortsätta jobba ordentligt och spara pengar,
kanske flytta till större,
leva lyckligt då min bok blir färdig och kontakta Bonniers,
boken blir en succé,
jag och min siberian lever lyckliga i alla våra dar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du menar en husky å inte nån annan dr ifrån guu

2011-02-03 @ 00:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0