Oh Brother

Boy he needs to get his fucked up grip together.
Cause I've had enough.

Jag orkar inte med honom längre,
trots att jag älskar honom innerst inne.
Trots att jag skyddat honom under hela mitt liv.

Han messar upp allt jag försöker rätta till,
han är aldrig tacksam och han är en jävla mytoman

Jag har fått nog,
allt jag känner gentemot hans handlingar är rent hat och irritation

Kan han inte bara SNÄLLA get his freakin grip together och lämna oss ifred?
Nej.. sånt kan jag inte önska.
Och han kommer aldrig att lämna oss.

Det är jag som måste lämna dom,
för jag orkar verkligen inte med det här mer.
Jag kommer aldrig att läka om jag inte kommer härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0