Varför bloggar jag?

Jag vet inte riktigt varför jag skriver här.

Det började med att jag ofta kom att tänka på coola korta meningar lite då och då,
jag ville dela med mig av dom - därav namnet shortsentences.

Sen blev det min vägg när jag mådde dåligt.

Sen blev det min sanning ifall någon ville veta vad som hände i min skalle.

Sen blev det en monolog som handlade om en enda person.

Nu när den personen upphörde att existera så är bloggen död eller hur?


Jag vet bara att jag har kvar bloggen för att någon dag kunna komma tillbaka och läsa om allt detta, dess tonårsfasoner,
och sedan skratta - såsom jag skrattar åt mig själv när jag kollar på filmer och inser vilka sjuka problem andra har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0