-

arg jag blir så jävla arg jag orkar inte jag orkar inte med dom längre jag önskar att de kunde dra åt helvete för bara några veckor och lämna mig ifred kan dom inte bara låta mig vara för mig själv kan dom inte bara inse att min tystnad betyder stick att min tystnad betyder nej jag vill inte ha hjälp jag vill bara att du håller käften! stäng din mun sluta bry dig om mig sluta försöka få mig att le jag ler redan snälla rara lek inte ängel lämna mig ensam jag känner mig inte ensam jag känner mig fri i min ensamhet snälla du låt mig fucking VARA! jag vill inte ha nåt med er att göra längre jag behöver en paus i några dagar är det så mycket begärt utan att ni ska tro att jag inte mår bra eller tro att jag ogillar er på andra sätt än att jag bara vill att ni håller käftarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0