Visste du att?

Att jag vill ha - Ett gymkort
Att min senaste kyss var - Mysig
Att jag inte gillar - Barn som gråter
Att min bästa vän är - Den enda som känner mig
Att jag avskyr när folk snackar - Om saker jag inte är insatt i
Att kärlek är - Svårt att finna
Att jag gillar att - Sjunga
Att jag alltid kommer att - Älska choklad
Att jag är hemligt förälskad i - Det är ju hemligt?
Att sist jag grät var - Hm.. När jag såg på Remember Me
Att min mobiltelefon är - Tråkig
Att när jag vaknade på morgonen - Så ville jag lägga mig ner igen
Att innan jag går och lägger mig - Tänker jag för mycket
Att idag har jag - Sjungit inför skolan
Att jag just nu tänker på - En viss person
Att ikväll har jag - Tränat ben och rumpa.
Att imorgon kommer jag att - Gå på Emilias tjejmiddag n get drunk n have fun
Att jag hoppas - Att Vällingby 24h Fitnessgym inte har massa importer där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0