Kiran Joya Alam

Du var min brors flickvän,
du bodde hos oss
Vi satt uppe och sminkade varandra för skojs skull,
du lärde mig skönhet

Du var den som fick veta först,
när jag förlorade oskulden.
Du var den som blev hajpad när jag skulle träffa min första pojkvän.

Du var den som skämde bort mig,
du är den som funnits för mig
ekonomiskt,
psykiskt
och fysiskt

Jag minns dagen då ni gjorde slut,
jag trodde du skulle försvinna.
Fy dom tårarna som rann den dagen.

Sen hamnade du i Råcksta.
Jag blev utkastad av Louise i Helsingborg och bodde hos dig i en vecka.

Filmkvällar,
godis för 300 kr.

Herregud så mycket kul.
Vi pratade så mycket,
så intensivt,
att jag fick kramp i kinderna.


Sedan åkte du till Egypten.
Tja,
jag är jättelycklig för din skull,
men vi ska inte ens gå in på hur allt kunde ha varit ifall du var här eller jag var där.

-
Du är den som förstår dig på
dom snirkliga, veckade och taggiga gångarna i min hjärna.

Du är den som hjälpte mig bli av med S
Du är den som räddade mig med alla killar

Du är den som räddat mig inom allt!

Du var den som följde med på Tokio Hotels skivsignering,
du var den som stöttade mig när jag såg ut som en jävla mupp

Du var den som fixade min första tatuering.
Du var den som fick mig att känna mig vacker.

Jag älskar dig,
Kiran Joya Alam.

<3

Du är mitt allt,
över allt,
utan dig - inget mig

Du är inte min bästa vän,
du är så mycket mer.

Du är min familj,
vän,
syster, mor,
allt.

Kärlek.
Du är mitt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0