Tack

Vissa anser att livet är en pest
Vissa anser att livet är en fest

Jag skulle säga..
livet är lärorikt

-
Tänk på alla gånger allt känns skit,
någon hjälpte dig?

Vad lärde du dig där?
Att det alltid kommer att finnas en som stöttar dig

Tänk på alla gånger DEN människan också dumpa dig,
en till dök upp?

Vad lärde du dig där?
Att det alltid kommer finnas en till bakom den andra

-


Kort sagt så tror jag att människan alltid går RUNT det fina som livet ger

Istället för att se att en människa hjälpte till,
så ser människan "åh nu vill Gud straffa mig för nåt igen"  när det går illa

Se allt från den ljusa sidan gott folk,
upp med hakan

Om jag klarar det,
så klarar ni det med
..ja.

Jag önskar att jag hade modet nog att personligen tacka alla som funnits där för mig,
alla ni som fortfarande finns här för mig



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar att jag hade modet nog att personligen tacka alla som funnits där för mig,

alla ni som fortfarande finns här för mig



gör det, finns ingenting att förlora på det :-)

2010-10-22 @ 07:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0