Random ramble

"Ich bin da, wenn du willst".. ya, nej.
I'm so totally not.

Jag är verkligen en lausy person ibland.
Ganska ofta faktiskt.
Nu finns vissa som säger "Va? NEJ!"
Nja, det är bara för du inte sett
den sidan av mig.

Jag kan verkligen va förjävlig.
Jag vet. Men jag rår inte för det.

Blabla, kan jag inte bara somna nu?
Snart kommer jag bomba sönder
den här bloggen men skitsnack.
Jag antar dock att ni blir glada,
ni är ju här ett par gånger om dagen.

Det glädjer mig.
Fast samtidigt inte.

Buhuhuhuhu,
det här är fucked up.
Men det hjälper mig,
så jag fortsätter!

Pampampam..
ska jag kanske skriva en dikt?

"Om du väljer en väg,
är du då fast eller icke
Om du väljer att inte välja väg,
är du då fri eller icke?"

WOW,
undrar ifall någon redan skrivit det där,
men jag improviserade ihop det utan att tänka.
Whoopwhoop.

Det här inlägget verkar knarkat
eller berusat, men jag är fullt nykter.

Hm. Anything else?
Jo, I'm bored.
Bored and sad.
Buhu.

Bästa är att man inte vet VAD man vill ha ens en gång.
Vad vill Roya ha?
"I dno, whore!"
Se? Inget svar.

Roya vill haaaa..
Roya vill ha.
Nej, det är hemligt.
Inget juicy här inte.

Roya vill bli världens STÖRSTA och mest wanted,
mest talented author. Det ni.

Jag sitter och lyssnar på Tokio Hotel,
kan vara därför jag deppar.
Jag vet inte.
Men detta håller mig borta från
dom där läskiga tankarna som
ni kan läsa om i två eller tre inlägg neråt.

"Vergessene Kindeeeeer" - Bill Kaulitz.
Jag har saknat bögens röst.
Jag saknar hans kusins mans/frus kusin också.
Jag saknar mycket.
Men så lite att göra åt saken!

Mhm. Nu kliar jag mig i håret,
som ett fån på film ni vet?
Och nu plutar jag med läpparna,
som man gör när man visar
att man tänker ni vet?

Varför hatar man?
Varför hatar man Tokio Hotel? Bieber? Gaga? Twilight?
Vad är grejen?
Jag vet inte,
JAG, som hatar rätt mycket, vet inte.
Tja, jag HATAR inte mycket,
jag bara "säger" att jag hatar mycket.

Lalala..
Anto lär inte bli glad imorn.
Engelska läraren lär bli glad dock.
Åh, jag ska kanske få runt 40 böcker som studentpresent.
Inget bättre går att tänka sig.

Trallalaaalaa
Jag är riktigt jävla flummig just nu.
Vad är detta?
Läser du fortfarande?
Sluta läs, du blir bara orolig för mig ditt cp.
Jag mår fint, det här är
terapi.

Nu får det vara nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0