Vad hände?

Ja, vad hände?
Jag var på väg upp,
jag dumpade den här väggen.
Eller hur?

Vad fan gör jag här då?
Har jag fallit ner igen?
Den där jävla brunnen,
jag trodde den var en
del av det förflutna nu!

Är det till vidare,
eller bara ikväll?

Jag vill verkligen inte
fastna här igen
Jag var bra,
allt var bra,
så varför dras jag
tillbaka?

Nej, nej
nej nej
nej
nej
nej.

Det är bara ikväll,
jag är sadface,
nostalgisk och rädd.
Bara ikväll.
Fråga inte, jag har inga svar.
Nope, nothing.
Det är bara skönt,
avslappnande,
som när jag cuttade
i nian,
samma känsla av utlösning.
Är jag för grov nu?
Vem fan bryr sig,
om du läst så här långt
så fattar du vad
jag håller på med
ändå, eller hur?

Blabla,
det här kallar jag för att skriva av sig!

Good good Roya,
*klappa mig på ryggen*
jag är duktig nu.
Jag skriver av mig.
Wow.
Grova ord.
Fitta, kuk, pungkulor och rakade skallen,
röda skorpor, naglar, spott och blod,
knulla, stöta, riva, skrika, dra, smärta,
knark, flyga, dimma, dimma och dimma!

Jag älskar grova ord,
jag älskar att skriva dom,
yttra dom, viska dom, skrika dom.

What tha hell dude?
Jag tror jag ska få mens.
Eller nåt.
Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0