Idag saknar jag dig, Kiran

Idag saknar jag dig sådär hjärtslitande mycket Kiran.

Du är den enda som skulle förstått och kunnat delta i mitt hype jag går igenom just nu,
du är den enda som ALLTID varit med om mina changes genom livet.

Du fanns där när jag gick över till en mörk sida,
du fanns där när jag bytte tillbaka till mainstream.

Du fanns där hela tiden,
du FINNS här hela tiden.
På ditt sätt.

Idag saknar jag dig otroligt mycket my whore,
idag skulle du vart här, idag skulle vi suttit o mumsat chips
och skrattat och pratat i timmar om hur jag ska gå tillväga.

Idag saknar jag dig,
idag kan jag nästan känna din närhet.

Haha, fan vad gay vi låter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0