Tortyrkammare

Tryck in tandpetaren i ögat,
ta hammare, placera spiken öven huden som separerar fingarna och slå.

Kittla mig tills jag kissar på mig,
lås in mig i ett rum utan hål och en hink med ammoniak.

Klä av mig naken och bind fast mig på ett isblock,
kasta iskubar på mig tills jag blir blå och lilaprydd.

Örfila mig tills min käke låter för varje gång jag sväljer,
ta en cola-flaska av glas och dräm den över mitt huvud.

Döda min familj framför mig,
tortera dom som Jesus torteras i The Passion Of Christ,
gör det tills jag spyr och dränker mig själv i det.

Be min välja mellan en soppa fylld med hårstrång från Rapunsel,
och en soppa fylld med döda kackelackor med nerver som skakar i antennerna.

Få mig att falla för en person,
gör mig ordentligt förälskad,
så kär att jag ger denne allt,
ta sedan denne ifrån mig.

Ge mig allt i världen,
gör mig lycklig,
tag sedan mitt liv.




Kommentarer
Postat av: Andrea

<3

2010-11-27 @ 14:53:00
URL: http://prettyobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0