Kiran, Kiran, Kiran

Kiran, Kiran, Kiran, gud vet hur du har det det är ren kaos hos dig just nu jag vet och hos mig med antar att det är den där jävla labyrinten som alltid ser till att vi båda lider av liknande grejer hos mig dök Satan upp och försökte ta mitt liv igen men han lyckades inte för att en vän fanns till trots mitt äckliga sätt att hantera honom jag kan inte tacka honom ordentligt för att jag skäms Kiran Kiran Kiran hoppas du har det okay jag hoppas att dandan mår bra och att ni mår bra herregud jag är orolig och din syster säger att du lever det räcker för mig du måste leva duuh, Kiran Kiran Kiran han försökte döda mig igen han försökte dra ner mig i sin fälla igen och jag drogs med men en vän drog ut mig Kiran Kiran Kiran jag hoppas att ingen annan än du han och han förstår vad det är jag skriver just nu annars är jag busted på ett sätt jag inte vill blir Kiran Kiran Kiran jag saknar dig jag älskar dig jag behöver dig och du behöver mig men fast sitter vi på olika kontinenter för i helvete jag tror verkligen på karma nu vi båda har gjort some mean shit i våra liv och nu får man igen men min nyårslöfte har varit att börja tänka gott om folk och jag försöker verkligen men det är svårare än trott jag försöker ännu jag ska inte ge upp

jag ska leva i kärleken
jag ska dö i kärleken
Pyaar main jiyo
Pyaar main maro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0